Sol vind och vatten

Hej allihop! Pga medicinen jag äter får jag inte steka i solen som jag vanligtvis skulle ha gjort då termometern visar över 25 grader, men icket... Idag har jag istället sysselsatt mig med att gå på stan med Elina och sedan umgås med Matilda för att sedan fara och jobba hela kvällen. Imorn trotsar jag medicinen och bosätter mig vid nån strand då det ska vara hela 29 grader (!!!) i skell. Aja nu ska jag ta super rolig hostmedicin som man blir lullig i huvudet av. Godnatt

If we loved again, I swear I´d love you right

Bilder från övernattning på Kaplan i spöregnet. Mys.
Hemma igen efter en trevlig kväll. Efter att suttit och snackat ett tag på "möjligheternastorg" så begav vi oss mot Mattias för att hänga med han, Björn och Marcus. Imorn hämtar Eve upp mig vid lunch för lite båthäng!

Webbcam bilder är ju bara för roliga

Beger mig in mot stan för att äga med Oskar!

Midsommar 2011

Kom till axvägen vid kl fem och möttes av findukat bord.

Vi drack mumsiga drinkar. Ni kan kalla mig bartender Matilda...

Tack tjejer för att ni är gryyyyyyyyymma! Älskar er ♥

Fina tjejer!

Efter att lag "Matilda & Frida" vann tipsrundan som Sara och Marcus gjort så blev det att shota jätte shoten Marcus mixat ihop som pris.

Efterrätten var sjukt god! Frida/Saras jordgubbstårta och Petros Cheesecake.

Tack för en fin midsommar alla medverkande!

( Alla bilder är kopierad från Frida, där av storleken på dem)

Resterande bilder från Turkiet

Onsdagskvällen bjöd på en hel del dans på både Mango och the doors

Fega som vi var/är vågade vi inte göra en riktig sidecut så vi körde på en light variant med flätor istället. Gudomligt ont gjorde det när hon flätade i den sönderbrända hårbotten...

Innan det var dags för middag så blev det en sväng ned till stranden.

Typ den godaste juicen jag druckit. Bara så ni vet.

Vi fick vårt efterlängtade turkiska bröd och maten var riktigt god

Ibland överträffar vi oss själva. Denna gång gjorde vi det. Sverige-lappar!

Vi och våra lappar begav oss sedan ut på äventyr. VICTORY.

Torsdagen hängde vi mest bara på stranden tillsammans med fru valross.

Då strandhäng är som bäst

Vi badade en del och än en gång VICTORY.

Mums med mat och gratis drink.

Tummen upp

Efter x antal shotar var vi party och begav oss ut på turkiets gator än en gång.

V träffade en göteborgare som gick under namnet "fyrkanten" och pratade härligt och en norsk som hette något som ingen någonsin kommer kunna uttala eller säga rätt. Några rosor rikare blev vi i alla fall. Det tackar vi för.

Sista hela dagen spenderade vi på stranden tillsammans med de gigantiska vågorna.

Sekunderna innan jag blir dränkt.

Dränkt

Alive!

Vi hann även med att flyta lite i poolen

Efter en hel del strul om en jävla toasits blev vi tillslut bjudna på middagsbuffé.

Sista kvällen tog vi oss en glass och bara satt och glodde på folk.

Sista dagen och i väntan på den försenade bussen.

Här har ni då de sista bilderna från turkiet, eller det finns ju fler bilder men de är helt enkelt för fula för att visas hehe.

What happened life happened

Midsommar blev lyckad trots det pissiga vädret. Måste tacka Sara och Frida för att de ordnat så fint hemma hos sig med tårta och allt! Har dock inte fått några bilder från midsommar än så ni får nöja er med en från studentveckan då vi besökte Åbyn och Trollfrej. Förövrigt har jag min första långa arbetsdag idag, hur ska det gå? Var ett tag sen jag jobbade nu, är typ lite små nervös haha. Önska mig lycka till!

Trevlig midsommar

Ursäkta ifall bilderna på bloggen blir lite enformiga men har inga andra bilder än student/balbilder på nya datorn än så länge.

Denna midsommar ska jag befinna mig hos Sara och Frida tillsammans med lite trevligt folk. Vi håller tummarna på att regnet ska hålla sig borta så mycket som möjligt. Hoppas ni får en bra midsommar allesammans!

Hjärta

Innan jag sätter igång Greys måste jag ju gratta världens bästa Evelina som fyller år idag!
Tänk att jag fått vara din vän i hela 15 år, nästan en hel livstid, och längre ska det bli. Så lätt blir du inte av med mig. Vi är inte sådana bästa vänner som måste vara med varandra varje dag för att veta att det är vi och vi är nog egentligen väldigt olika men det är just det att du vet exakt hur jag är och jag vet exakt hur du är som gör att du är det bästa jag har. Jag vet att du är den jag kan ringa när jag är ledsen och även när jag är glad. Du finns alltid där för mig och det är jag så sjukt tacksam för, är tacksam att just DU valde mig. Hoppas du får en fin dag, för det är du absolut värd! Älskar dig bästa vännen.

Vinst

Sagt och gjort, jag vann! Tror seriöst jag aldrig lyckats vinna i minigolf förut så det var kul. Efter minigolfen besökte vi jobbet mitt och inhandlade lite gosaker sedan satte vi oss vid älven och pratade om allt möjligt, blev en hel del prat om utlandsresor och ja jag vill iväg lika snabbt som jag kom hem! Tack för idag Lisa, får vi göra om fler gånger i sommar tycker jag. Nu väntar det sista greys avsnittet som jag missade under studentveckan.

Dag 1 och 2

Nu har man då alltså dragit på sig bihåleinflamation enligt läkaren så nu knapras det antibiotika av alla dess slag. Vad mer kan jag drabbas av år 2011? Var ett tag sen jag bröt något så möjligtvis det annars har jag nog haft det mesta denna vår. Tänkte i alla fall att jag kunde lägga in lite bilder från de första dagarna i Turkiet.

Vi började resan med lite "Nooodles" på flygplanet ned.

Facebook älskare som vi är trodde vi restaurang f@cebook skulle vara kanon men njaaaa...

Dag 2 spenderades vid poolen

På eftermiddagen besökte vi en marknad. Upptäckte även att mormor inte är kortast på jorden. hehe.

Sjuka som vi var spenderade vi hela kvällen vid poolen invirade i tjocka filtar, med varsin mini cola, en chipspåse och bästa Veronica i högtalarna.

Nu hinner jag inte mer för nu väntar Lisa på mig, nu trotsar jag bihålorna och beger mig ut för att krossa henne i minigolf!

remember, if he wants to, he will

Idag är jag nog lika deprimerad som vädret är här i Skellefteå. Önskar att allt var som förut. Då bästa vännen bara bodde några meter från mig, då farfar alltid fanns vid farmors sida, då jag alltid var inräknad, då det var du och jag, vi, då jag inte kände mig ensamast i hela världen och jag längtar tillbaka till då jag inte ägnade hela dagar åt att tänka. Men som pumba säger : Lämna ditt bakomflutna före dig. Tacka vet jag lejonkungen. Godnatt

Vill spola tillbaka och trycka på pause

Sitter i min turkiet köpta one pice och håller tummarna på att jag någongång under denna sommar kommer bli frisk. Halsen är så igensvullen att det inte finns och näsan ska vi inte ens tala om. Hostar upp lungorna var 5e sekund gör jag också. Du där uppe, du skulle bara våga ge mig lunginflammation!

Vänder blad

Nu efter studenten börjar livet på riktigt så därför tänkte jag att när jag nu påbörjar ett nytt kapitel i mitt liv kunde det vara smart att lämna det gamla bakom sig och dokumentera allt i en ny blogg. Så välkomna.

Välkommen till min nya blogg!