Hjärta


Innan jag sätter igång Greys måste jag ju gratta världens bästa Evelina som fyller år idag!
Tänk att jag fått vara din vän i hela 15 år, nästan en hel livstid, och längre ska det bli. Så lätt blir du inte av med mig. Vi är inte sådana bästa vänner som måste vara med varandra varje dag för att veta att det är vi och vi är nog egentligen väldigt olika men det är just det att du vet exakt hur jag är och jag vet exakt hur du är som gör att du är det bästa jag har. Jag vet att du är den jag kan ringa när jag är ledsen och även när jag är glad. Du finns alltid där för mig och det är jag så sjukt tacksam för, är tacksam att just DU valde mig. Hoppas du får en fin dag, för det är du absolut värd! Älskar dig bästa vännen.

Kommentarer
Postat av: Evve

för det första: När hade du tänkte berätta att du har skaffat dig en ny blogg gumman??!

För den andra: Älskar dig med Matilda maria Nilsson! <3 du den personen som jag aldrig kommer att tappa kontakten med, du och jag föralltid! loveU! <3 :::::*

2011-06-25 @ 20:08:13
URL: http://evveedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0