Dag 1 och 2

Nu har man då alltså dragit på sig bihåleinflamation enligt läkaren så nu knapras det antibiotika av alla dess slag. Vad mer kan jag drabbas av år 2011? Var ett tag sen jag bröt något så möjligtvis det annars har jag nog haft det mesta denna vår. Tänkte i alla fall att jag kunde lägga in lite bilder från de första dagarna i Turkiet.

Vi började resan med lite "Nooodles" på flygplanet ned.

Facebook älskare som vi är trodde vi restaurang f@cebook skulle vara kanon men njaaaa...

Dag 2 spenderades vid poolen

På eftermiddagen besökte vi en marknad. Upptäckte även att mormor inte är kortast på jorden. hehe.

Sjuka som vi var spenderade vi hela kvällen vid poolen invirade i tjocka filtar, med varsin mini cola, en chipspåse och bästa Veronica i högtalarna.

Nu hinner jag inte mer för nu väntar Lisa på mig, nu trotsar jag bihålorna och beger mig ut för att krossa henne i minigolf! 
 

Kommentarer
Postat av: issa

så fin du är gumman

2011-06-23 @ 19:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0