I think 2012 will be a god year

2012 är här och jag har allt annat än lust för bloggen. Bestämt mig att 2012 ska jag göra allt jag inte gjorde 2011. Ska göra saker som får mig att le/fnissa/skratta/asgarva med de som får mig att må så där super bra som alla borde må jämt och ständigt så därför får vi se hur det blir med bloggen. Antingen får den stå öde ett tag eller så kanske jag börjar skriva redan imorn, vem vet. För första gången på 1,5 månad är jag nu helt ensam i lägenheten efter att jag lämnade av sjuklingen Elina på centralstationen igår och att Eve flyttat hem. Hade världens bästa nyårs och trots att veckan inte blev riktigt som jag och Elina planerat så är jag nöjd ändå. Nu ska jag ta tag i en storstädning och vänta på att Ida ska pick up tha phone idaaaaaaaaaag så vi kan hitta på nått bus då vi båda två för ovanlighetens skull är lediga. Annars i helgen då? Jo, det vankas jobb och födelsedagsfirande. Aja ska börja runda av det här inlägget nu. Ha det bra så ser vi när jag skriver nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuuuung att du uppdaterar bruden;)

2012-01-07 @ 11:13:21
Postat av: matilda

2012 ska bli ett kanonbra år!!

2012-01-08 @ 17:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0