Last friday


Förra fredagen mötte jag upp turturduvorna och vi drog oss mot Liseberg!

Efter lite för många åk i Flumride så frös jag en aning. Nästa gång är det jag som tar med mig någon som kan hålla mig i handen så att jag 1. slipper vara det mobbade tredje hjulet och 2. kan få behålla en någorlunda normal nyans på mina fingrar. Så det så.


När Claes åkt hem till Skellefteå igen så blev jag och Eve ensamma = Vi gick från 19 år till 5 år. Precis som det ska vara.

Blev överlycklig då jag kammade hem denna i ett sånt där hjul.

2 minuter senare går den här glädjedödaren och vinner en fet jävla Marabou. Jag hetsåt min fjuttiga daimpåse av ren ilska.

Vi låtsades att vi åkte Atmosfear eftersom den var ur funktion. Annar skulle vi åkt den...jag lovar...

I kvällssolen avnjöt vi utsikten över vårt nya hem från pariserhjulet.

Hihi Hoho Hehe Haha

Denna bild får avrunda vår vistelse på Liseberg. Tyvärr var det här nog första och även sista gången vi var där denna säsong...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0