Fanta och Rosé


Vi drack fanta och rosé men sjöng inte "Fanta & Rosé". Jag är besviken på mig själv. 

Partytricket

Dagen efter. 

Tackar Julia så mycket för helgen i Varberg! Vi myste med go middag på fredag till sammans med Julia och sedan blev det filmtittande och prat innan ögonlocken föll ner. På lördagen fick jag vandra runt i Julias snygga stövlar som jag blev kär i. Blir kvällens uppgift att hitta ett par någorlunda billiga och beställa hem nu när jag fått mammas godkännande hehe. Efter att Julia visat mig Varberg och vi utforskat shoppingutbudet så blev det en tidig middag och sedan göra sig redo för kvällen bravader. Somna där vid halv åtta på morgonen och vakna halv tolv. Blev en flottig pizza och sedan "hem" där vid halv fyra. Känns konstigt att kalla Göteborg hem för det känns som Skellefteå och torpvägen alltid kommer vara hem för mig men aja idag är jag tröttast på denna jord, tror jag håller på att bli sjuk. Great...Nu kallar varma koppen på mig. Hade

Kommentarer
Postat av: thea

ah, va äre för sceary shit på pizzan?! haha!!!!



sv; men:( snällt....

åh, vad roligt! tänk så mkt musik och spelningar du kommer kunna gå på nu, i en stor stad! lyllos..



haha jag hatar min röst också. den låter så liten. som att jag är 10 typ...HAHA. men jag tror det är så för alla, för man hör den ju inte på riktigt själv, den låter ju annars i huvet...



nä precis, å body butter är ju fan inte billigt heller. så jag neggade bara ihop, haha...men nu har de lugnat ner sej! :) har lite lite färg kvar:)



jo typ!:) fast ändå lite konstigt tycker jag..att inte ha något att göra. och inga träningar (funderar dock på att återuppta min strålande hockeykarriär.....) och kompisar som bara far och flänger.. haha! men men, får väll se det som min semester litegrann:) har du jobbat mkt i sommar? :)



åh vad skönt! då kanske du får behålla rösten;)

och krya på dej, (helst innan du blir sjuk) :):)



2011-09-12 @ 22:41:50
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0