Trevlig helg


Inga nya roliga bilder men det kommer, håll till godo.
Sagt och gjort jag tog mitt pick och pack och begav mig mot fysiken och tränade, duktig flicka. Just slukat en gudomlig skål med guacamole tillsammans med mina hemmagjorda chips, det var jag värd. Sitter nu nyduschad med en packad väska och bara väntar till klockan ska bli 18.42 då jag får fara till Varberg och umgås med Julia och några till! Gud vad jag längtar, är sällskapssjuk som bara den! I Varberg stannar jag och har det bäst enda fram till söndag. Så vi hörs på söndag mina vänner.


Kommentarer
Postat av: thea

sv; ja:) men åh :(:( jag tror den är jättekul!:) haha va snäll du är :) fast jag kommer nog bara bli mer frestad av en bild.......haha..



haha no, vad ledsamt. du får börja terrorisera vännerna med telefonsamtal (A) eller så kan du ju börja videoblogga, då får du prata? (A) hahaha:):)



VET!!!! smorde fan in mej morgon och kväll med bodybutter men likt förbannat så ska det flagna, så då sket jag i det för jag tänkte fan inte slösa smorsel när de ändå inte hjälpte. så nu ser jag ut som någon med allvarliga hudproblem..haha!



jomen de är väll bra:) lite trist väder såhär i övergången mellan sommar och höst, och jag gör inte så mycket på dagarna, men samtidigt känns det skönt med lite "ledighet" och att få försöka få ordning på livet!:) synd att du inte va hemma igår, toxic va kung!:) men du har det säkert bra i GBG, skulle lätt byta liv, haha. (sitter och kollar jobb i gbg typ varje dag, fastän jag vet att jag inte skulle kunna söka om jag hittade något som passade..tragisk)



Hur har du det alltmest annars då? :) kul att du ska iväg och träffa vänner, slår vad om att du har/hade det toppen!:)

2011-09-10 @ 13:11:48
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0