I´ll be alright


Igår satte sig jag och Eve på ett tåg som skulle ta oss mot Jönköping. Efter Eve var klar med fotograferingen ( som tåg 2 min?) så hade vi nååågra timmar kvar innan tåget hem skulle avgå.

Så Eve beslöt sig för att klippa sig kort!

Snygg som få blev hon.

Tanken slog oss att jag kanske skulle ta och klippa en längre page. Sedan slog det oss att nä det ska jag verkligen inte. Har man en gång sett ut som Ted Gärdestad så vill man inte se ut så igen. ahhah

Vi åt tills vi dog innan det var dags att rulla till tågstation.

Visst fan hade nån lagt ett tuggummi just där jag satt mig. Bra avslut på resan må jag säga. Eve fick sig ett gott skratt. Kul att man kan underhålla nån i alla fall...

Det var vår korta resa till Jönköping det. Riktigt kul, har skrattat och gråtit åt/tillsammans med min cp-unge. Dagens planer är att ta mig en kortkort löptur ( om jag pallar), göra plättar och sedan ta mig mot botaniska trädgården för att  möta upp John, Maria, Sigrid och Rut för att söndagsmysa. Sedan ska jag titta förbi Eves nya lägenhet som hon flyttar in i idag! Men det häftigaste jag ska göra idag är dock att TVÄTTA, alldeles SJÄLV för första gången i mitt liv (vet, jag är lite efter...men mamma insisterade ju hehe). Hur detta ska gå vette små fåglarna. Kommer mest troligt sluta i för små trosor. Aja på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0