På återseende

Mår skit. Ser ut som skit. Ögonen kliar och är rödare än rudolfs mule. Snart är det svårt att se att det är ett par ögon som gömmer sig bakom all svullnad. Jävla helvettes fan att det inte kan räcka med att jag jobbar 6 av 7 dagar denna vecka, nä jag ska få ännu en allergisk reaktion också. Jag är bitter. Snart väntas jobb. Ska bli kul att sitta i kassan. " Hej, jag heter Matilda och jag trodde Halloween var idag." Nu ska jag trycka min aladdin ask. Uppdaterar då jag mår och ser bättre ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, hoppas du mår bättre snart!



sv; ja, jag har en själv och tycker det är ett bra sätt att ha framme många bilder :) och dessutom blir det lite roligare i rummet, mycket mer färg :)



äh, ibland är det så skönt att bara trycka och slippa tänka på "omg har inte tränat, förtjänar jag detta?". är alldeles för mycket sånt nuförtiden :) man ska unna sej ibland!



ja, synd att du inte kunde..men det kommer fler tillfällen! tack så mycket!:)

2011-11-08 @ 17:16:08
Postat av: thea

var jag som skrev kommentaren ovan, heeh=)

2011-11-08 @ 17:19:25
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0