L


Sådär ja, nu har jag uppdaterat lite. Nu ska jag återgå till att lyssna på min "L"- lista på spotify som är så otroligt bra, om jag får säga det själv. hehe. Vissa kallar den deppig, jag kallar den briliant. Brilliant och deppig. Den går att lyssna på då man är deppig, då blir man ännu mer deppig, bra va? haha. Den går även att lyssna på då man är glad, då kan man sjunga med utan att behöva börja gråta för att man är deppig, bra va? En helt fantastisk lista helt enkelt, made by me. Stolt. Tryck på L:et nedan, luta er tillbaka och njut.

L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du bör lyssna på lite mer fart och fläkt;) jason derulos nya album är att rekommendera!:-D

2011-11-17 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0