Dag 10 av jobb

Fick vara glad i tre sekunder igår innan chefen ringde och bad mig jobba idag också. Nu innan jobbet har jag i alla fall pysslat och fått upp både julgardiner och dessa tavlor. Hade sån ångest vilka kort jag skulle ta. Tänkte jag skulle ta en kort på alla jag saknar men insåg ganska snabbt att fyra fjuttiga ramar räcker inte långt då det är så många jag saknar! Jag valde i alla fall dessa foton, foton på de personer jag saknar så mkt att det känns som om jag har myror i brallan direkt jag tänker på att jag ska få träffa dem snart, vid jul! Personer som jag är van att träffa var och varannan dag. Tänkte köra veckovis, så nästa vecka byta fotona ut mot nya saknade personer! Nu ska jag göra mig klar för min tionde arbetsdag...i rad. Ja jag vill att ni ska tycka synd om mig. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ba för gullig matilda, och duktig för den delen också!:)

vilka är dom tre längst upp till vänster?=)

2011-11-22 @ 18:16:15
Postat av: thea

sv; kan jag lova att det var! :)



haha ja:] superduperstora!

(fatta va bekvämt med typ makaroner och KÖTTBULLE istället för köttbullar.)



Så kul! Förstår det! Och speciellt på jul så vill man ju vara med släkt och familjen, och även hinna träffa vännerna! Hemma nyår också eller? :)

2011-11-22 @ 19:26:07
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0