Besök 2


På lördag morgon mötte jag upp Matilda/S:et/Pesset/Pes vid korsvägen. Hon var aningens trött efter endast ett fåtal minuters sömn under natten, syntes dock inte?, så vi for hem till lägenheten, chillade ett tag och sedan begav vi oss mot stan.
Vi fikade "hejduärnyinflyttadiområdetsådufårgratisbullarfrånica" bullar. Sedan sa jag hejdå och begav mig mot jobbet.
Matildas super söta farmor hade skickat med massa blodpalt och för mig som på senare dar har gått och blivit vampyr och äter blodpudding var och varannan dag blev mer än glatt överraskad då jag tog min blodpalt-oskuld! Man tackar och bockar.
På söndags eftermiddagen gick vi hem med varsin aladdin ask efter att ha suttit barnvakt i några timmar.

Det var ungefär de här bilderna som togs under Matildas visit här i Göteborg. Dagarna bestod mest bara av strosande och slappande, riktigt härligt och för min del bestod kvällarna olyckligtvis av jobb. Efter jobbet så kröp jag ned i soffan med Matilda och vi pratade om verkligen allt mellan himmel och jord in på små timmarna. Är så glad att jag inte vet hur jag ska säga det men tack att du är min vän finaste du!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för dagarna du <3

2011-11-12 @ 15:56:13
Postat av: thea

hahahah först trodde jag att blodpalten var en stor jäkla köttbulle, haha!!



sv; tack så jättemycket!:)



hehe vardet så tydligt (A)



det är sant..men tror du skulle bli glad av att se på den också! :) speciellt när den suttit där ett tag och man inte tittar lika ofta och bilderna blir "gamla", och sen tittar man noga en dag och så kommer alla minnen tillbaka!



haha nä, verkligen inte! så länge man mår bra i huvet tror jag kroppen mår bra också! :)



det borde det ju vara, annars är det ju för tusan skandal, haha!:) kommer du hem till julen alltså? :)

2011-11-12 @ 16:56:46
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0