Fy fabian vad jag är glad- Pippi


Vaknade tidigt imorse och har nu hunnit med att både se julkalendern, ice age a mammoth christmas och pippis jul så nu är julstämningen på topp. Ska göra mig klar för att möta upp min falukorv på stan nu, hon ska shoppa de sista julklapparna och sedan tar vi säkert en fika innan vi båda rör oss mot hemköp för att jobba våra sista pass innan jul. Imorgon åker jag hem. Tror det blir väldigt lite sömn inatt för jag längtar så. Datorn lämnar jag här i Göteborg så ifall inte blogg appen vill sammarbeta så kan jag ju passa på att säga God Jul till mina få tappra läsare. På återseende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag ska krama sönder dig!! <3

2011-12-22 @ 22:24:22
URL: http://mikaelabro.blogg.se/
Postat av: frida

öj hur går det med uppdateringen??:)

2012-01-05 @ 00:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0